Telefon +48 (32) 22 809 44

Telefon +48 507 096 308

Telefon +48 508 575 289

PORADNIA SEKSUOLOGICZNA

Euro-klinika blog poradnia seksuologicznaProblemy natury seksualnej mogą mieć wieloraką etiologię. Przyczyną występowania dysfunkcji są problemy somatyczne, psychologiczne lub obie przyczyny łącznie.

Trafna diagnoza to podstawa!

W pierwszej kolejności seksuolog określi przyczynę problemu, postawi diagnozę i zaproponuje schemat leczenia. Jeżeli u podłoża dysfunkcji leżą przyczyny somatyczne, leczenie będzie prowadzone przez lekarza seksuologa – a w uzasadnionych sytuacjach we współpracy z innymi specjalistami, w tym z urologiem, ginekologiem, kardiologiem. W wielu przypadkach konieczna będzie psychoterapia, której celem będzie rozwiązanie problemów psychologicznych, społecznych, relacyjnych utrudniających lub uniemożliwiających satysfakcjonujące życie seksualne.

Nasza poradnia proponuje kompleksową specjalistyczną pomoc w zakresie dysfunkcji i zaburzeń seksualnych.

W naszej poradni proponujemy:

• Konsultacje lekarza seksuologa, psychologa seksuologa, psychoterapeuty, we współpracy z endokrynologiem, ginekologiem, urologiem, kardiologiem.
  • Leczenie farmakologiczne
  • Terapia psychologiczna, psychoterapia indywidualna i par
  • Edukacja seksualna

W naszej poradni uzyskasz pomoc w zakresie:

• zaburzenia erekcji
  • zaburzenia wytrysku (wytrysk przedwczesny, zbyt wczesny, opóźniony)
  • zaburzenia popędu seksualnego (zbyt duży jak i zbyt mały popęd seksualny, brak apetytu na seks)
  • zaburzenia orgazmu (anorgazmia, utrwalone sposoby uzyskiwania orgazmu)
  • bolesne współżycie (dyspareunia, pochwica)
  • zaburzenia seksualne u dzieci i młodzieży
  • diagnostyka i leczenie transseksualizmu (pomoc w procesie tranzycji )
  • problemy z tożsamością płciową i orientacją seksualną