Telefon +48 (32) 22 809 44

Telefon +48 507 096 308

Telefon +48 508 575 289

Nieoperacyjne leczenie żylaków. Na czym polega?

Żylaki powstają na skutek zaburzeń odpływu krwi z kończyn.

Jak zapobiegać żylakom nóg?

Za powstawanie żylaków odpowiadają zaburzenia w odpływie krwi z kończyn, stąd jej zaleganie w żyłach.

Gdy hormony szwankują, czyli choroby endokrynologiczne

Choroby endokrynologiczne to choroby, związane z nieprawidłową produkcją hormonów przez narządy, odpowiedzialne za ich wydzielanie.

Proktologia bez tajemnic

Cierpisz na przewlekłe zaparcia lub biegunki, na które nie pomagają leki, ani domowe sposoby?

Kiedy należy udać się do endokrynologa? Objawy i wskazania

Endokrynologia to dziedzina zajmująca się pracą gruczołów wydzielania wewnętrznego oraz hormonów.

Gastroskopia – czy jest się czego obawiać?

Gastroskopia to obok kolonoskopii jedno z badań diagnostycznych, którego pacjenci bardzo się obawiają.

Czym jest i jak leczyć szczelinę odbytu?

Szczelina odbytu to nazwa rany powstającej w końcowym odcinku przewodu pokarmowego.

Czym zajmuje się proktolog?

Proktologia to dziedzina medycyny zajmująca się chorobami występującymi w ostatnim odcinku przewodu pokarmowego.

Kłykciny kończyste – czym są i jak je usunąć?

Kłykciny kończyste to brodawczakowate zmiany występujące w okolicy genitaliów.

Wskazania do wykonania badań dermatoskopem

Dermatoskopia to badanie znamion barwnikowych na ciele, potocznie określanych pieprzykami. Odbywa się przy użyciu specjalnego urządzenia, dermatoskopu. W tym artykule wyjaśnimy, jakie są wskazania do dermatoskopii i jak przebiega badanie.