Laser chirurgiczny CO2 – bezinwazyjne usuwanie zmian skórnych

Laser CO2 to nowoczesna metoda usuwania zmian występujących na skórze. Dzięki innowacyjnej technologii można bezinwazyjnie uzyskać efekt gładkiej i pozbawionej niedoskonałości cery twarzy oraz skóry wokół oczu, na dłoniach, stopach lub innych częściach ciała. Rezultaty zabiegu laserowego są widoczne w stosunkowo krótkim czasie, bez konieczności długiej rekonwalescencji.

Stosowany w naszej klinice laser umożliwia usunięcie zmian skórnych takich jak:

Bezinwazyjne działania lasera

Laser frakcyjny CO2 precyzyjnie odparowuje zmienione chorobowo tkanki do poziomu zdrowej skóry. Zazwyczaj wykonywany laserowo zabieg nie powoduje krwawienia, a jedynie duże zmiany wymagają znieczulenia miejscowego. Jednorazowa kuracja trwa tylko od kilkunastu do kilkudziesięciu minut, w zależności od wielkości zmiany. Po jej usunięciu na skórze zostaje płytki, czarny lub brązowy ślad, który goi się standardowo w okresie do dwóch tygodni. Po tym przez pewien czas utrzymuje się na skórze niewielkie przebarwienie.

Zabiegi laserem CO2 – bez bólu i powikłań

Laser CO2 znajduje zastosowanie w dermatologii i chirurgii estetycznej. Usuwanie brodawek łojotokowych, kłykcin, włókniaków, ale też odmładzanie skóry oraz wygładzenie blizn i zmarszczek nigdy nie było tak proste, jak z wykorzystaniem tego efektywnego urządzenia. Laser frakcyjny skutecznie regeneruje skórę oraz stymuluje produkcję nowego kolagenu. Efekty kuracji są widoczne już po pierwszym zabiegu, a tylko duże zmiany wymagają powtórzenia leczenia. Ta metoda usuwania zmian skórnych zyskała popularność dzięki niewielkiemu ryzyku powikłań. Zabiegi laserowe można bezpiecznie stosować na dowolne partie ciała. Kuracja nie należy do bolesnych, w jej trakcie pacjent może odczuwać tylko mały dyskomfort spowodowany uczuciem mrowienia. Natomiast po zabiegu, w miejscu zmiany można czuć nieprzyjemne pieczenie, które ustępuje po kilku dniach.

Przeciwwskazania do wykonania zabiegu laserowego

Chociaż wykonanie zabiegu laserowego usuwania zmian skórnych jest w wielu wypadkach nawet wskazane, istnieją nieliczne wyjątki, w których lekarz nie może zastosować tej metody leczenia. Przeciwwskazaniem jest m.in. cukrzyca, a także choroby skórne takie jak łuszczyca i bielactwo. Na zabieg laserem CO2 również nie powinna się decydować osoba po przebytej operacji chirurgicznej oraz ze zdiagnozowanymi zmianami rakotwórczymi. Leczenie laserowe nie jest wskazane dla kobiet ciężarnych i karmiących piersią. U pozostałej grupy pacjentów tego rodzaju zabieg może być wykonany bez przeszkód.

Euro Klinika
ul. Wyspiańskiego 3, 41-100 Siemianowice Śląskie