Dermatologia estetyczna

Nowoczesna dermatologia estetyczna proponuje efektywne i bezinwazyjne metody zahamowania oznak starzenia się i zatrzymania dłużej młodego wyglądu. Piękna, zadbana twarz może być wizytówką każdego z nas. Główną przyczyną szybkiego starzenia się skóry (szczególnie twarzy) jest utrata jej elastyczności, napięcia i odpowiedniej wilgotności pod wypływem czynników zewnętrznych, co w konsekwencji prowadzi do powstawania bruzd, zmarszczek i zwiotczeń. Celem dermatologii estetycznej jest usunięcie zmarszczek oraz lifting twarzy. W Euro-Klinice proponujemy Państwu sprawdzone metody korekcji: kwasem hialuronowym oraz toksyną botulinową (BOTOX). Wykonujemy zabiegi odmładzania skóry twarzy oraz usuwania drugiego podbródka.

Kwas hialuronowy

To fizjologiczny składnik naszych tkanek odpowiadający za utrzymanie właściwej wilgotności skory. Zabieg preparatem SURGIDERM nie wymaga specjalnych przygotowań, choć przed zabiegiem należy odstawić leki zmniejszające krzepliwość krwi np. Aspiryna, ACARD! i leki przeciwzapalne ,a bezpośrednio przed zabiegiem należy zmyć makijaż. Zabieg jest bezpieczny, bezbolesny, a jego rezultat utrzymuje się przez ponad 12 miesięcy. Po wchłonięciu się preparatu nadal utrzymuje się efekt aktywnego nawodnienia skóry, poprawy jej elastyczności i napięcia. Zabieg może być wykonywany o każdej porze roku. Po zabiegu może utrzymywać się delikatny obrzęk i ból oraz zaczerwienienie przez 2-3 dni.

Przeciwwskazania do zabiegu: ciąża, karmienie, skłonność do bliznowców, choroby immunologiczne, nadwrażliwość na kwas hialuronowy.

Miejsca korekcji:

• zmarszczki na czole
  • zmarszczki pomiędzy brwiami
  • kurze łapki
  • kości policzkowe i policzki fałdy nosowo-wargowe
  • zmarszczki dookoła ust
  • zmarszczki na policzkach
  • kąciki ust
  • powiększanie objętości ust.

Zabieg korekcji wykonywany toksyną botulinową (preparat BOTOX)
polega na zahamowaniu wydzielania acetylocholiny w obrębie zakończeń nerwowo-mięśniowych, co powoduje rozkurcz i rozluźnienie w miejscu podania
zabieg nie wymaga specjalnych przygotowań choć przed zabiegiem należy odstawić leki zmniejszające krzepliwość krwi np. Aspiryna, ACARD!, leki przeciwzapalne
a bezpośrednio przed zabiegiem należy zmyć makijaż